Thursday 1 May 2014

Selamat Hari Pekerja 2014

Sibuk jugak nak ucapkan selamat hari pekerja, walaupun diri sendiri tengah cuti belajar...

Tiba-tiba rasa nak tukar profesion menjadi seorang pendidik..tak tau kenapa..tapi perasaan tu kuat sangat bila tengah sambung belajar ni..

Dulu arwah mak saya suruh jadi cikgu, saya tak nak, rasa macam takut, takut tak tahu dan tak tahan nak handle perangai budak-budak zaman sekarang..hahahahhh..sebenarnya takut dapat balasan sebab dulu pernah buat perangai dengan cikgu masa zaman belia remaja dulu..dulu la kan..sekarang dah OK...heheheh..

Lagi satu alasan tak masuk akal aku adalah sebab ramai pensyarah-pensyarah aku walaupun umur dah 50 tahun lebih tapi serius tak nampak tua langsung, ingatkan awal 40-an gitu..agaknya kalau jadi pensyarah memang akan nampak muda ke..hahahah..macam tu nak jadi pensyarah la..sebab nak nampak muda...hahahah..menangis korang dengar alasan tak logik aku ni..

Ok la dah bye, kang lagi merapu meraban lak..
Mood: bengong sikit sebab nak kena buat proposal balik...


No comments:

Post a Comment