Saturday 23 November 2013

Terjebak sudah....

Shaklee oh shaklee...terjebak sudah...
lately banyak sangat post kat fb pasal shaklee..so aku research la cket pasal product dia..not bad..siap ada emperical testing from Lab lagi to prove the quality of the product & yang paling penting halal...

aku ni bukannya jenis suka makan ubat...demam p klinik pun sebab nak ambik MC je, ubat cukup masa masuk tong sampah, tak suka langsung ngan ubat...TETAPI memandangkan sejak menjengah 3 series ni macam2 lak penyakit muncul..korang bole caye tak..baru awal 3 series dah sakit urat la, lutut la, lenguh kaki la, belakang la...mcm2 lak...adoiii rase macam tua la sangat, buat malu je kat makcik2 kat kampung tu, relak je....huhuuuu...terpaksa la sedar diri...

so aku buat decision daripada lagi teruk better ambik supplement...supplement bukan ubat kan...(takut bebenor ngan ubat), hahahhhh...so maybe the best option for me is shaklee..so nak make sure aku ni consistent & persistent ambik supplement tu lebih baik aku jadi ahli sekali...bole beli murah cket..hihiii...

sebenarnya pendapat aku, banyak product supplement yang bagus di pasaran..so kena pandai pilih...make sure semua ubat atau supplement ada approval dari KKM & halal...bukan ape takut ada long term side effect lak..dari sihat tak pasal2 sakit lak...kadang2 sesetengah orang sesuai dengan sesetengah product or brand...xbole jugak cakap yang mana paling bagus...TEPUK DADA TANYA SELERA...tapi yang penting kena consistent & persistent baru nampak hasilnya...jgn makan hari ni, esok nak sihat/cantik (aku la tu, tak penyabar)hahahahhhh...

Okla...selamat mencuba yer...


No comments:

Post a Comment